#választási kampány

Lépéskényszerben a szocialisták: tíz vagy húsz százalék?
 

Lépéskényszerben a szocialisták: tíz vagy húsz százalék?

Az MSZP nem engedheti meg magának a „csendes” kampányt, számára létkérdés az erős kampány, így talán sikerül 10 százalékról 20 százalékra feltornásznia a támogató szavazatok arányát. Ha viszont beindul április előtt valami verseny, annak az MDF és az LMP lehetnek a kárvallottjai – mutat rá Halasi Endre, a Méltányosság Politikaelemző Központ kutatója

hvg.hu hvg.hu



Adókulcs-csökkentés, sávhatár-emelés: mi van a szlogenek mögött?
 

Adókulcs-csökkentés, sávhatár-emelés: mi van a szlogenek mögött?

A választási kampány hevében olyan alapvető fogalmak, mint a csökkenés és a növekedés, teljesen összekeveredtek. Itt az ideje tisztázni mi a célja a 2010-es adóváltozásoknak, mivel jár majd a szuperbruttósítás és mi van a következő állítások mögött: "az szja sávhatár 1,9 millióról 5 millióra növekedett, az alsó kulcs 18-ról 17 százalékra, a felső kulcs 36-ról 32 százalékra csökkent, és végül mi az alapja annak, hogy az adókulcsok csökkenésének köszönhetően mindenki jól jár?

unknown unknown

Demszky Gábor elárulta, mit keres a bőrfejű az SZDSZ plakátjain
 

Demszky Gábor elárulta, mit keres a bőrfejű az SZDSZ plakátjain

Demszky ma már úgy látja: a Bokros-csomag elfogadása után pártjának ki kellett volna lépnie a Horn Gyula vezette koalícióból. A főpolgármester elismerte: az SZDSZ kampányában azért koncentrál a szélsőjobb veszélyre, mert ezzel lehet leginkább szavazásra bírni a potenciális híveket, akik közül egyelőre csak 40 százalék adná le voksát kedvenc pártjára.

unknown unknown

Az MSZP szerint Páva emberei buktak le
 

Az MSZP szerint Páva emberei buktak le

Az MSZP pécsi szervezete szerint színjáték volt, amikor Páva Zsolt fideszes polgármesterjelölt negatív tartalmú szórólap osztogatóit leplezte le szerdán. A párt erről közleményben tájékoztatta az MTI-t.

MTI MTI